Święta - magiczny czas

Święta ...
Kocham ten czas. Kiedy najpierw szalejemy z porządkami, z jedzeniem i prezentami, a potem nastaje ten dzień..
Pojawia się spokój (nie licząc małych kłótni rodzinnych hahaha). Nadchodzi ten moment kiedy wszyscy siadami do stołu, a potem prezenty.

Mam 22 lata, a czekam na prezenty jak małe dziecko. Czekam nie na moment aż ktoś mi da prezent (nie no żart czekam także na ten moment), ale szczerze najbardziej cieszy mnie moment wręczania prezentów innym. Dlategoż to ja już wszystkie prezenty mam spakowane. Czekają pod choinkę na swoich odbiorców. Czy się ucieszą? Mam nadzieję, no ej no starałam się :)

Od początku grudnia szaleje z piosenkami świątecznymi i z ich śpiewaniem:)
LAAAAAST CHRISTMAS!!!! - sąsiedzi to już chyba mają dość.
1 grudnia pojawiła się już choinka, a od soboty leżą pod nią prezenty.

Do tego wszystkiego dochodzi fakt , że jestem matką, a ciuszki na święta dla dzieci są CUDNE!!! Kupiłam ich sporo, dostałam również dużo ciuszków i tylko malutką teraz ubieram w świąteczne ciuszki <3 ahhhh

A najgorsze jak słyszę, że po co mi tyle świątecznych ciuszków. A wieco po co? Booooo KOCHAM ŚWIĘTA!!!! 

Ale czegoż mi tutaj brakuje. Za półtora tygodnia są święta i pytanie : "Gdzie jest śnieg?" Święta muszą być białe!!!



Jakie Wy macie nastawienie do Świąt? Lubicie, a może właśnie chcielibyście uciec od nich wyjeżdżając do ciepłego kraju?






A to widok z tamtego roku jak wyszłam na dwór.. ohh gdzie jest ten śnieg...
Copyright © 2014 Amily style , Blogger