Zmiany

W swoim życiu postanowiłam wprowadzić trochę zmian...

Zmiany są dobre no i też złe. Ja mam nadzieję, że ta moja będzie dobra :)
Będąc w sobotę w Gdyni chciałam porobić zdjęcia, no pokaże Wam jak wyszło. Muszę teraz szybciej porobić zdjęcia, np. z rana, BO ja ciapa zapomniałam, że jak zima to szybciej robi się ciemniej.. No cóż. Teraz już mam nauczkę :)

Ciągle coś wypada, a to jadę do kogoś paznokcie robić (sama mam zaniedbane), a o do szkoły, a to przygotwania do świąt... I tak się składa, że brak czasu dla siebie :( Ale wkońu go znajdę :)


A u Was jak z czasem? Macie go dużo dla siebie czy jednak wszędzie z "wytkniętym językiem" Bo  u mnie to ciągle bieg :)
 Połowa mojego zestawu do paznokci, od niedawna kolekcja jest dużo większa :) A wy same robicie sobie pazurki czy jednak chodzicie do kosmetyczki?

Copyright © 2014 Amily style , Blogger