Sylwester

Sylwester=2018 rok

Zbliża się WIELKIMI krokami rok 2018.
Ten rok jak dla mnie zleciał szybko, za szybko.. Tyle zmian naszło. Dla mnie koniec roku to idealna pora na zastanowienie się nad tym wszystkim co wydarzyło się.
Zawsze stawiam sobie jakieś cele na następny rok, ale teraz po tym wszystkim co się dzieje, to marzę o jednym...
Pragnę, aby rok 2018 okazał się bardziej bogatszy :) Hahah jak to brzmi...
Ale tak marzę o jednym i tu nie powiem dokładnie o czym (boję się, że to nie spełni się)


A co do planów na Sylwestra to nie mam. W poprzednim roku siedziałam w domu i byłam w Gdyni, z wielkim brzuchem, ciągle głodna(wcale dużo nie przytyłam-o dziwo :). ) A teraz Sylwestra już z małym brzuszkiem, ale dalej głodna spędzę go w zaciszu domowym :)  Z rodziną, z czym co jest dla mnie ważne. Może w następnym roku już wybiorę się na jakąś imprezkę :) W tym nawet roku nie mam głowy do imprezy i zabawy. 

A Wy jak spędzacie ten ostatni i pierwszy dzień roku?
I jak podsumowujecie 2017 rok?
A jak stylizacje? Bo ja pomimo tego,że siedzę w domu i tak się ubieram tak jak bym gdzieś szła :))


Dla mnie na Sylwestra kolor sukienki idealnej to czerń. Do niej można sobie zaszaleć i ubrać złote szpilki lub dodatki. Złoto i czerń to połączenie jest dla mnie. Nawet na paznokciach mam te kolory :)

Sukienka ta jest połączeniem bawełny z tiulem. Idealnie pasuje do niej wiekszy naszyjnik. Doskonale też wygląda bez tego dodatku. A na włosach opaska ze złotymi dodatkami :)

   







Życzę Wam z całego serca aby ten rok 2018 był piękniejszy i lepszy! Aby Wasze marzenia spełniły się chociaż w połowie (ale lepiej jakby wszystkie się spełniły) .
Życzę też udanej zabawy sylwestrowej!
Wszystkiego najlepszego !!! 
Copyright © 2014 Amily style , Blogger