Body w kwiatki

Dopiero teraz gdy oglądam dokładnie zdjęcia widać, że wyglądam na nich na zmęczoną. Szczerze tylko trochę jestem zmęczona, ale najbardziej to pogodą. Porządnie ani na spacer nie można wyjść. Kropi albo zawiewa i nawet nie chce mi się iść w taką pogodę. Mógłby być śnieg i lekki mrozik. Mama z dzieckiem by na sanki poszła. Tylko ciekawe, kto by miał większą frajdę :) Zawsze będę gdzieś tam w środku dzieckiem :D

Dziś już nie chciałam znowu sweterka na wierzch ubrać, dlatego postanowiłam założyć bomberkę. Świetnie grzeje więc nie zmarzłam. Na to kurtka i matka gotowa na zakupy, a sklepie zdejmujemy kurtkę zimową i zostaję bomberka :) Gdzieś czytałam, że kurtki bomberki odchodzą już, ale szczerze nie chcę. Uwielbiam je ! <3 Dla mnie one nigdzie nie odchodzą w zapomnienie!
Body w kwiatki ostatnio zakupiłam na promocjach. Uwielbiam body i to nie tylko u Amelki :D
Usłyszałam nawet że to body wygląda jak strój chinki. Hmm ciekawe porównanie :)


A wy co sądzicie? Też tak jak ja lubicie body i kurtkę bomberkę?








Copyright © 2014 Amily style , Blogger