Problemy ze snem

No i moje złote dziecko zmieniło się w diabełka. Tak jak spała o 20 tak teraz 24. Czasami szybciej... A już zmęczona.. Nawet sama ją już budzę i brak drzemek. Nic nie działa.. ohh.. Spacer usypiał kiedyś, a teraz pod koniec dopiero zasypia. Jak już do domu wracamy :(
Ząbki idą dalej! Walczymy!!

KAWY!!! DUŻO KAWY!!

Jeszcze w czwartek egza
min, w sobotę egzamin...
No trudno JAK NIE MY TO KTO?! Zawsze to mnie pociesza! :)

Teraz kombinujemy z dietą, co by tu ciekawego jeszcze małej zaoferować? Hmm.. Myśl matka, myśl. Internet mi pomoże :) Już znalazłam na innych blogach fajne pomysły, więc jutro drukujemy i idziemy do kuchni! :)

A może jest tu jakaś mama, która podsunie mi jeszcze jakieś pomysły? Oraz jak usypiać dziecko? Brak już pomysłu :(





Copyright © 2014 Amily style , Blogger